ما با دیوانه‌ی در کاخ سفید روبروییم که نه خودش خجل است و نه قوم و خویشش!

رکنا یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
رکناسیاسی:احمد زیدآبادی در یادداشتی با انتقاد از رفتنار ترامپ و اعضای حزب جمهوری خواه کمگره آمریکا، نوشت: این دیوانه اما اکنون گریبان کشور ما را دودستی گرفته است. عقلِ‌سلیم حکم می‌کند که به هر حیلتی گریبان خود را از دست او رها سازیم تا دیوانگی خود را در جای دیگری به نمایش بگذارد!
 ما با دیوانه‌ی در کاخ سفید روبروییم که نه خودش خجل است و نه قوم و خویشش!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «نه خودش خجل است و نه قوم و خویشش!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «پیش از این در همین کانال ضرب‌المثلی از منطقهٔ زیدآباد نوشته بودم که می‌گوید:

"دیوانه خودش که خجل نیست، قوم و خویشش خجلند!"

ما اما اکنون در ایالات متحدهٔ آمریکا با دیوانه‌ی در کاخ سفید روبروئیم که نه خودش خجل است و نه متأسفانه قوم و خویشش!

منظورم از قوم و خویشش همان اعضای حزب جمهوریخواه در کنگره است که هر چه این دیوانه می‌گوید، ابراز شادی می‌کنند و برایش کف می‌زنند!

می‌گوید؛ ایران را به جهنمی از انفجار تبدیل خواهد کرد، ابراز شادی می‌کنند! می‌گوید؛ نفت ایران را مثل دزدان دریایی دزدیده است، برایش دست می‌زنند!

گویا خداوند مقرر کرده است که افول تمدن آمریکا به دست این دیوانه رقم بخورد!

این دیوانه اما اکنون گریبان کشور ما را دودستی گرفته است. عقلِ‌سلیم حکم می‌کند که به هر حیلتی گریبان خود را از دست او رها سازیم تا دیوانگی خود را در جای دیگری به نمایش بگذارد!»

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.