خبر مهم بنزینی برای مالکان خودروهای وارداتی | آخرین وضعیت صدور و استفاده از کارت سوخت

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:00
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از امکان صدور کارت هوشمند سوخت شخصی با نرخ سوم برای مالکان خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، این شرکت در اطلاعیه ای درباره آخرین وضعیت صدور و استفاده از کارت های سوخت نکات زیر را اعلام کرد:

۱ - با توجه به ضرورت مدیریت صحیح مصرف بنزین، استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی هنگام مراجعه به جایگاه‌ها و سوخت‌گیری (اعم از نرخ اول و دوم) ضروری است.

۲- کارت‌های سوخت موجود در جایگاه‌ها صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، جلوگیری از ایجاد صف و صرفه‌جویی در زمان، از تمامی هموطنان درخواست می‌شود حتماً کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.

۳- هموطنانی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند:

- مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰

- ثبت درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی: www.fcs.niopdc.ir

۴- برای مالکان خودروهای وارداتی نیز امکان صدور کارت هوشمند سوخت شخصی بانرخ سوم فراهم شده است.

از تمامی مالکان خودروهای وارداتی دعوت می‌شود جهت ثبت درخواست، به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی فوق مراجعه کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.