اسبقیان : رونالدو را می‌پرستم!

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نخستین اردوی تیم ملی والیبال شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله اول اردوی تیم ملی والیبال ایران برای آماده‌سازی جهت شرکت در لیگ ملت‌های والیبال از امروز (شنبه، ۱۲ اردیبهشت) آغاز شد. 

محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش، در جمع ملی‌پوشان والیبال بیان کرد: شما ورزشکاران باید در جریان اتفاقات باشید. ما به هیچ کشوری تهاجم نکردیم و نمی‌کنیم اما مورد تهاجم قرار گرفتیم. 

او ادامه داد: من رونالدو را می‌پرستم چون حاضر نیست با ورزشکار رژیم صهونیستی عکس بگیرد. او مسلمان نیست اما تفکرات آزاد اندیش دارد. ورزشکاران ما باید در مسیری این چنینی باشند. 

او ادامه داد: باید به کاروان بازی‌های ساحلی که به نام «ناو گروه دنا» مزین شده بود، تبریک بگویم که برای اولین بار و در این شرایط جنگی سوم آسیا شدند. این نشان می‌دهد امروز ورزشکاران ما بیشتر از گذشته مبارزه می‌کنند.  مطمئن هستم والیبالیست‌های ما هم بیشتر از همیشه مبارزه می‌کنند. به خاطر اینکه به دنیا نشان بدهیم پرچم ایران به دست ایرانی همیشه سرفراز خواهد بود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.