شرط پرداخت شهریه برای امتحانات میان‌ترم دانشگاه آزاد حذف شد

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:59
اگر سامانه کارت ورود به جلسه نمی دهد، مشکل از شهریه نیست استاد محترم هنوز برای آن درس میان ترم تعیین و بارگذاری نکرده.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این دانشگاه از هفته گذشته «شرط پرداخت شهریه» برای شرکت در امتحانات میان ترم را برای ترم جاری حذف کرده است.

به گزارش ایسنا، سید امیر محجوب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«دانشجویان گرامی

دانشگاه آزاد اسلامی از هفته گذشته شرط پرداخت شهریه برای شرکت در امتحانات میان ترم را برای ترم جاری حذف کرده است.

اگر سامانه کارت ورود به جلسه نمی دهد، مشکل از شهریه نیست استاد محترم هنوز برای آن درس میان ترم تعیین و بارگذاری نکرده.

پس اصلاً جای نگرانی نیست.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.