پیام تبریک مدیرعامل سازمان انتقال خون به معلمان

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:59
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با تبریک روز معلم از تلاش اساتید در تربیت نسل‌های آگاه و متخصص قدردانی کرد.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان انتقال خون به معلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد قره‌باغیان، در پیام تبریک به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، نوشت: معلم بودن، فراتر از انتقالِ کلمات، هنرِ شکل‌دهی جان‌ها و ساختنِ آینده است. شما که در سازمان انتقال خون ایران، تلاقی دانش تخصصی و مربیگری انسانی هستید، با تکیه بر دانش خود، مسیر سلامت را برای نسل‌های متمادی روشن کرده‌اید.

در روز معلم، صمیمانه از نقش کلیدی شما در تربیت متخصصان و پیشبرد مرز‌های علمی سازمان قدردانی می‌کنم.

در روز بزرگداشت معلمان، بر جایگاه رفیع شما که ستون‌های علمی و مربیانِ اصیلِ سازمان انتقال خون ایران هستید، درود می‌فرستم و از صبوری بی‌کران و ایثار علمی شما که راه را برای پویایی و تعالی این سازمان هموار ساخته‌اید، سپاسگزارم.

امید است سایه دانش و تجربه شما همواره بر سرِ این نهاد و نسل‌های آینده مستدام باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.