آغاز مرحله جدید حراج شمش طلا

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:57
جدیدترین مرحله حراج شمش طلا در سال 1405 روز یکشنبه 13 اردیبهشت برگزار خواهد شد که بنابر اعلام بانک مرکزی پلتفرم‌های آنلاین طلا نیز در حراج شرکت خواهند داشت

حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در تاریخ 13 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکوهای طلا نیز می توانند در حراج مذکور شرکت کنند.

هر متقاضی می تواند در هر جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد حداکثر 25 قطعه شمش طلا با عیار 995 در هزار خریداری کند.

کارمزد معاملات برای خریداران معادل 20 میلیون ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود. وجه الضمان جلسه حراج برابر با 50 میلیارد ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود که متقاضیان می توانند از روز پنج شنبه 10 اردیبهشت تا ساعت 24 روز شنبه 12 اردیبهشت واریز کنند.

 فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر، تولیدکننده و سازنده فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر، خرده‌فروشان طلای آب‍شده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر و معاملات برخط طلای آب شده و مصنوعات طلا و جواهر (سامانه معاملات آنلاین طلای آبشده و مصنوعات طلا و جواهر) می توانند متقاضیان شمش طلا در مرکز مبادله ایران باشند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.