تهدید تند نبویان علیه کشورهای عربی/ اگر تعرضی به بزرگان ما انجام شود، هیچ یک از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشان در منطقه سالم نخواهد ماند

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:56
اقتصادنیوز: نبویان گفت: دشمن باید بداند اگر هرگونه تعرضی به بزرگان ما انجام شود، هیچ یک از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشان در منطقه سالم نخواهد ماند و همه به درک واصل خواهند شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،  سیدمحمود نبویان عضو جبهه پایداری مجلس در تجمعات شبانه قم گفت: ۱۰ بندی که شورای عالی امنیت ملی مطرح کرده مطالبه ماست.

در فیلمی که فارس منتشر کرده این نماینده مجلس افزود: باید به هوش باشیم که دشمن دنبال تفرقه بین ماست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمن ممکن است جنگی را آغاز کند. دشمن باید بداند اگر هرگونه تعرضی به بزرگان ما انجام شود، هیچ یک از پادشاهان کشورهای عربی و کاخشان در منطقه سالم نخواهد ماند و همه به درک واصل خواهند شد.

او از کشورهای منطقه خواست که این تهدید را جدی بگیرند و سپس ادامه داد: حاکمان کشورهای منطقه باید جلو تعرض به ایران از پایگاه هایی را که به آمریکاه داده اند، بگیرند وگرنه دیگر زنده نخواهند بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.