مستند «علاج» با محوریت اثر «محسن چاوشی» از شبکه دو پخش می‌شود

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:55
مستند «علاج» که روایتی متفاوت از روند تولید قطعه موسیقی مشهور محسن چاوشی در جریان جنگ ۱۲ روزه است.

به گزارش مشرق، مستند «علاج» به کارگردانی محمود عزیزی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده، امروز جمعه ساعت ۱۹:۲۰ میهمان خانه‌های مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

این مستند که در «خانه تولیدات جوان» تهیه شده، توانست در سیزدهمین جشنواره فیلم عمار، جایزه «فانوس طلایی» بخش ملت قهرمان را از آن خود کند. «علاج» دریچه‌ای است به پشت‌ صحنه و چگونگی شکل‌گیری قطعه موسیقی حماسی با همین نام که محسن چاوشی آن را در همبستگی با مظلومیت مردم فلسطین و وقایع جنگ ۱۲ روزه تولید کرد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به آرش نقیبی (تدوین)، محمدمهدی حبیبی (مدیر فیلمبرداری) و عباس عقبایی (صدابردار) اشاره کرد. این مستند که مجری طرح آن «مرکز فرهنگی میثاق» است، تلاش دارد پیوند میان هنر متعهد و رویدادهای بیداری اسلامی را به تصویر بکشد.

علاقه‌مندان به آثار مستند و موسیقی اجتماعی می‌توانند عصر امروز بیننده این روایت هنری از شبکه دوم سیما باشند.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.