پزشکیان: دستور جمع‌کردن شرکت‌های پیمانکاری را صادر کردم

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:48
رئیس جمهور به مناسبت روز کارگر در توئیتی کارگر را نجابت و ساختن آینده‌ای بهتر معنا کرد و افزود: آنطور که وعده داده‌بودم دستور جمع‌کردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، به مناسبت روز کارگر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌در نوجوانی کارگری کرده‌ام، نان پربرکت این شغل شریف را خورده‌ام و به آن افتخار می‌کنم. می‌دانم کارگر بودن یعنی نجابت، صبوری، عزتمند، ایستادگی در برابر دشواریها و ساختن آینده‌ای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم. آنطور که وعده داده‌بودم دستور جمع‌کردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.

65

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.