طباطبایی: اگر کسی با زبان زور با ایران سخن بگوید، سیلی می‌خورد  

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: ایران داعیه‌دار صلح و دوستی در جهان است اما اگر کسی با این ملت با زبان زور سخن بگوید، سیلی سختی خواهد خورد.

به گزارش مهر، سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌ جای بازی‌های کم‌ارزش روانی و لفاظی‌های انتخاباتی با کمک از حقوقدانان خوبشان، از چاهی که جلاد کودکان برایشان کنده خارج شوند، غرامت تجاوز را دهند و به سرزمین خود بازگردند. ایران داعیه‌دار صلح و دوستی در جهان است اما اگر کسی با این ملت با زبان زور سخن بگوید سیلی سختی خواهد خورد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.