بازی بزرگ حقوقی در فوتبال ایران/ سپاهان پس از پرسپولیس به CAS رفت

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
سپاهان مانند پرسپولیس پرونده بازی با ملوان را به دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) شکایت برد.

باشگاه سپاهان در جدیدترین اقدام حقوقی خود برای احقاق حق در پرونده دیدار مقابل ملوان بندرانزلی، رسما به دادگاه CAS شکایت کرد تا مسیر پیگیری این پرونده وارد فاز جدیدی شود.

پس از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که باشگاه ملوان را به دلیل استفاده غیرمجاز از سینا خادم‌پور در دیدارهای مقابل استقلال و تراکتور، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد، باشگاه سپاهان و چند مدعی دیگر لیگ برتر با استناد به رای صادره، خواستار تعمیم این حکم به مسابقات خود مقابل ملوان شدند اما با مخالفت کمیته انضباطی و استیناف همراه شد.

درخواست سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی و متعاقب آن در کمیته استیناف رد شد تا پرونده در داخل کشور به بن‌بست بخورد.  حالا سپاهانی‌ها در حرکتی مشابه با باشگاه پرسپولیس، با ارجاع مستندات خود به CAS پیگیر پرونده امتیاز بازی با سپاهان است.

بیشتر بخوانید: پیشنهادات پرسپولیس در جمع ۱۶ باشگاه فقط یک طرفدار داشت؛ استقلال باید نماینده ایران در لیگ نخبگان باشد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.