تاکید شهرداری تهران بر پرداخت هزینه‌های اسکان آسیب دیدگان جنگ

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:42
سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران تمام قد پای کار مردمی که واحد‌های آنها دچار آسیب شده ایستاده است، تاکید کرد: تا زمان تعمیر یا نوسازی کامل این منازل، تمام هزینه‌کرد‌ها با شهرداری است.

عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، درخصوص ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر صدور اخطار تخلیه به شهروندان آسیب‌دیده جنگ در هتل‌ها، با بیان تا کنون ۶۶۷۷ نفر از شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری تهران در ۴۵ هتل و مجموعه اقامتی اسکان داده شده‌اند، گفت: مادامی که مشکل منازل آسیب دیدگان برطرف نشده باشد، شهرداری تمام هزینه‌های اسکان این عزیزان را پرداخت می‌کند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر هر کدام از عزیزانی که منازل‌شان در جنگ اخیر دچار آسیب شده است و چنین تماسی با آن‌ها گرفته شده، می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۱۱ تماس بگیرند.

به گفته محمدخانی تا کنون ۴۸،۰۴۹ واحد مسکونی در ۶۵۰ اصابتی که به شهر تهران وارد شده آسیب دیده که ۳۸،۱۲۲ واحد دچار آسیب جزیی شده و ۱،۷۵۷ واحد نیازمند تخریب و نوسازی است که شهرداری نیز تمام هزینه‌های این واحدها را نیز پرداخت خواهد کرد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.