قلعه نویی: انگیزه بازیکنان بالاست/ ۲۲ اردیبهشت راهی ترکیه می‌شویم

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارند و تمام تلاششان را می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی در پایان دیدار درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اردوی تیم ملی در شرایطی آغاز شد که لیگ برتر ما تعطیل بود و بازیکنان از شرایط بدنی دور بودند. به هر حال ما در بخش آماری ضعف هایی داشتیم از جمله نسبت به آمادگی بدنی از شاخص های جهانی دور هستیم.

او ادامه داد: ما تمرینات را به گونه ای طراحی کرده ایم که فشار بر بازیکنان حفظ شود تا در اردوی ترکیه به آمادگی بدنی کامل برسند. بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تلاش می کنند. در آینده که بازیکنان لژیونر به تیم ملی اضافه خواهند شد شرایط بهتر می شود و انشاالله بتوانیم تمرینات را به نحو احسن انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی افزود: ۲۲ اردیبهشت راهی کشور ترکیه خواهیم شد و حدود بیست و چند روز در این کشور خواهیم بود و اگر بشود یک بازی تدارکاتی در کشور آمریکا خواهیم داشت و حدود ۱۴ تا ۱۵ روز مانده به آغاز جام جهانی هم راهی آمریکا خواهیم شد و اگر بازی تدارکاتی در آمریکا فراهم نشد ما ۱۰ روز مانده به مسابقات راهی این کشور می شویم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.