در حملات ایران رادارهایی از دست داده‌ایم که جایگزینی آن‌ها دشوار است +فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
اقتصادنیوز: فرمانده سابق ناتو گفت: خرج مهمات جنگ با ایران ۲۵ میلیارد دلار شده است اما تولید و جایگزینی این تجهیزات، از خودِ پول مهم‌تر است.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وسلی کلارک، ژنرال آمریکایی و از فرماندهان سابق ناتو اظهار کرد: ما در حملات ایران رادارهایی از دست داده‌ایم که جایگزینی آن‌ها دشوار است و درحال حاضر موجودی موشک‌های تاماهاوک ما به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین کشتی‌هایی که در منطقه هستند باید بازآماد شوند که خود عملیات بزرگی است. 

فرمانده سابق ناتو بگفت: خرج مهمات جنگ با ایران ۲۵ میلیارد دلار شده است اما تولید و جایگزینی این تجهیزات، از خودِ پول مهم‌تر است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.