عرضه گسترده شمش طلا در سومین حراج سال جدید

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:39
قرار است یکشنبه هفته آینده سومین حراج شمش طلای مرکز مبادله در سال جاری برگزار و شمش طلا به صورت گسترده عرضه شود.

به گزارش تابناک، سخنگوی مرکز مبادله اصغر بالسینی امروز پنجشنبه گفت که قرار است در حراج روز یکشنبه این مرکز، شمش طلا به صورت گسترده عرضه شود؛ چراکه عرضه کنندگان زیادی شمش طلای خود را برای عرضه و فروش به بانک کارگشایی تحویل داده‌اند.

طبق گفته بالسینی پلتفرم‌های فروش آنلاین طلا هم می‌توانند از این پس در حراج‌های مرکز مبادله شرکت کنند و همچون سایر خریداران شمش طلا بخرند.

از ابتدای امسال ۲ جلسه حراج برگزار شده است که در مجموع ۱۴۸ کیلوگرم شمش در آن‌ها معامله شده است.

در حال حاضر فروشندگان عمده شمش طلا، تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، خرده‌فروشان طلای آبشده و پلتفرم‌های برخط فروش طلا که دارای مجوز هستند می‌توانند در حراج شرکت کنند.

تمامی این متقاضیان می‌توانند تا سقف ۲۵ شمش در هفته از مرکز مبادله خریداری کنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.