چرا گروهک پایداری از تماشای «بدنام» هراس دارند؟

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:39
آنها «بدنام»اند و از نمایش عریان «بدنامی»شان هراس دارند و برای همین ابزار بی‌بدیل وحدت‌آفرین رسانه ملی را به بولتن سازمانی خود تبدیل کرده‌اند و ساطور ساترا را برای خاموشی هنرمندان و نمایش خانگی تیز می‌کنند!
عصرخبر - احسان رهسپار: جواب این سوال ساده‌ست: آنها همواره با آرامش و اعتدال و همدلی و سرگرمی مردم مشکل دارند و نانشان در دعوا و جدال است! علاقه شدیدی به تنش و دو قطبی کردن جامعه دارند؛ 
 
آنها شدیدا مخالف پرداختن به جنبه های مختلف تزویر و ریا هستند؛ بویژه تصویرسازی از جماعتی که با همین شیوه پست و مقام گرفته‌اند!
 
آنها میل زیادی به دافعه دارند و دشمن «جذب حداکثری» هستند!
 
آنها از اقبال جامعه به حرفی که مردم را از تکصدایی دور می‌کند، می‌ترسند چرا که شوق زیادی به افراط و حذف غیرخودی‌ها(!) دارند.
آنها از آگاهی مردم هراس دارند و از هر چیزی که مردم به آن علاقه نشان می‌دهند، عصبانی می‌شوند!
 
این گروهک وحدت شکن، حاضرند برای خالص‌سازی از قالیباف تا مقدم‌فر عبور کنند، حاضرند خبرگزاری تسنیم را قربانی کنند تا باقی‌مانده‌های خانواده داماد همچنان یکه‌تازی کنند…
 
آنها «بدنام»اند و از نمایش عریان «بدنامی»شان هراس دارند و برای همین ابزار بی‌بدیل وحدت‌آفرین رسانه ملی را به بولتن سازمانی خود تبدیل کرده‌اند و ساطور ساترا را برای خاموشی هنرمندان و نمایش خانگی تیز می‌کنند!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.