در سال ۱۶۲۲ میلادی، پس از ۱۱۵ سال اشغال، استعمارگران اروپایی را از خلیج فارس بیرون انداختیم و روز خلیج فارس را به افتخار این پیروزی جشن میگیریم.
رئیس مجلس با اشاره به «روز ملی خلیج فارس»، گفت: ایران با اعمال مدیریت بر تنگه هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آیندهای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، با اشاره به «روز ملی خلیج فارس»، نوشت:
«در سال ۱۶۲۲ میلادی، پس از ۱۱۵ سال اشغال، استعمارگران اروپایی را از خلیج فارس بیرون انداختیم و روز خلیج فارس را به افتخار این پیروزی جشن میگیریم.
امروز نیز ایران با اعمال مدیریت بر تنگه هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آیندهای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.