مخبر: کنترل ایران بر تنگه هرمز،‌ نظام سلطه را وارد عصر یخبندان می‌کند

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:38
مخبر: وقتی کنترل۲۰٪ نفت جهان و بیش از ۱۸ تریلیون متر مکعب گاز در اختیار ماست، محاصره دریایی ایران را به عصر حجر نمی‌برد، بلکه حتما نظام سلطه را وارد عصر یخبندان خواهد کرد.

دستیار و مشاور رهبر انقلاب در شبکه ایکس نوشت:

وقتی کنترل۲۰٪ نفت جهان و بیش از ۱۸ تریلیون متر مکعب گاز در اختیار ماست، محاصره دریایی ایران را به عصر حجر نمی‌برد، بلکه حتما نظام سلطه را وارد عصر یخبندان خواهد کرد. با ظرفیت ترانزیتی ده‌ها میلیارد دلاری، آقایی خلیج‌فارس متعلق به ایرانیان است و دشمن باید به خلیج خوک‌ها بازگردد.

مخبر

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.