تساوی آرسنالی ها در مادرید/ تکلیف صعود به لندن کشیده شد

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 01:03
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید و آرسنال به تساوی رسیدند.

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندا مترو پولیتانو به مصاف آرسنال رفت که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست ویکتور گیوکرش موفق شد به سود توپچی‌ها پنالتی بگیرد. او پنالتی را که خودش گرفته بود تبدیل به گل کرد تا میهمان از اتلتیکو پیش بیافتد.

در دقایق نخست نیمه دوم داور این بار به سود اتلتیکو اعلام پنالتی کرد تا خولیان آلوارز بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۷۸ مدافع اتلتیکو ابره‌چی ازه را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور بازی باز دیگر به سود توپچی‌ها پنالتی بگیرد. بعد از بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی داور پنالتی را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال در لندن مشخص شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.