دریادار ایرانی: تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌ایم

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 23:31
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌اند هشدار داد: اگر دشمنان جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، 

 

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش:

 

در جنگ تحمیلی سوم، دشمن خود را از دریا به ایران نزدیک کرد و از سکوهای موشکی در یگان‌های شناوری بهره برد. 

 

دشمن فکر می‌کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مثلا ۳ روز تا یک هفته، در جنگ علیه ایران به نتیجه می‌رسد و همین تصور آنها به یک جوک در دانشگاه‌های نظامی تبدیل شده است!

 

نداجا ۷ عملیات موشکی علیه ناو آبراهام لینکلن داشت و آمریکا مدتی نتوانست هواپیماهایش را به پرواز دربیاورد و عملیات هوایی داشته باشد. 

 

آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری تاوشکن اضافه کرد. یعنی سکوهای موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند. 

 

تنگه هرمز را از دریای عرب بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.

 

ما تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.

 

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش:

 

به زودی زود، حتما سلاحی را از ما خواهند دید که خیلی از آن وحشت دارند و بیخ گوش‌شان است! امیدوارم فقط سکته نکنند!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.