اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان درباره پیامدهای منفی جنگ با ایران گفت: ما در آلمان و اروپا به طور قابل توجهی از پیامدها رنج میبریم — برای مثال، از بسته شدن تنگه هرمز.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، فریدریش مرتس، صدراعظم آلمان بار دیگر پیامدهای منفی جنگ با ایران را برشمرد و به انتقاد از آن پرداخت.
مرتس گفت: من از همان ابتدا درباره آنچه با جنگ ایران شروع شد، تردید داشتم. ما در آلمان و اروپا به طور قابل توجهی از پیامدها رنج میبریم — برای مثال، از بسته شدن تنگه هرمز.
او ادامه داد: این تأثیرات مستقیمی بر تأمین انرژی ما دارد و تأثیرات گستردهای بر عملکرد اقتصادی ما میگذارد.
وی افزود: بنابراین، من در تلاش برای حل این درگیری هستم.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.