راهگذر‌های ده گانه کشور با تلاش۱۵۴ گروه فعال، بهسازی و ایمن سازی شد

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 15:37
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اجرای عملیات بهسازی و ایمن‌سازی راهگذر‌های ده‌گانه با فعالیت ۱۵۴ اکیپ در سطح کشور خبر داد.

راهگذرهای ده گانه کشور با تلاش۱۵۴ اکیپ فعال بهسازی و ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما رضا اکبری با اشاره به تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات محورهای شریانی به راهگزرهای ده‌گانه کشور در سال ۱۴۰۴، گفت: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه در محورهای راهگزرهای کشور، این مسیرهای شریانی در اولویت نخست تخصیص اعتبارات عمرانی و بهسازی و روکش آسفالت قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری و با تخصیص اعتبار بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومانی، عملیات بهسازی، روکش آسفالت و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی کشور با اولویت کریدورها در حال انجام است.
رئیس سازمان تاکید کرد: راهگزرهای تهران ـ مشهد، تهران - بازرگان، تهران - بندرعباس، تهران - بوشهر، تهران - خسروی، اردبیل - مشهد، تهران - خسروی، تهران - بندر امام ، مشهد - چابهار و خرمشهر - چابهار در مسیرهای رفت و برگشت قریب به ۲۰ هزار کیلومتر از محورهای شریانی را تشکیل می‌دهند که نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند.
اکبری ادامه داد: در سالی که گذشت، همه اهداف پیش‌بینی شده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه تقویت روکش آسفالت، لکه‌گیری و درزگیری راه‌ها و احداث ابنیه فنی جاده‌ای به‌طور کامل و بیش از هدف‌گذاری‌های سالانه محقق شده است.
وی تأکید کرد: استمرار این روند با رویکرد ارتقاء چشمگیر رویه راه و ایمنی محورهای راهگزرهای در سال جاری نیز در دستور کار قرار داشته و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با جدیت در مسیر بهسازی و پایداری این شبکه حیاتی گام برمی‌دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.