شمال نیوز: رئیس سازمان بهزیستی نسبت به خطر سالمندی جامعه هشدار داد.
به گزارش شمال نیوز، سید جواد حسینی با تاکید بر لزوم رشد جمعیت جوان ، نسبت به خطر سالمندی در جامعه هشدار داد و گفت : استانهای مازندران و گیلان در معرض خطر سالمندی هستند.
این اظهارات در حالی است که مردم از شنیدن سخنانی شعارگونه در ادوار مختلف خسته شده و خواستار گام های اساسی و جدی مسئولان برای برون رفت از بحران سالمندی هستند .
در استان مازندران نیز که همواره خطرات بحران سالمندی از سوی مسئولان کشور و استانی اعلام می شود ، عملا گام موثری در راستای برون رفت از این بحران برداشته نشده و یا در خوشبینانه ترین حالت اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است تا افکار عمومی از فعالیت مسئولان بهزیستی استان در این خصوص و دیگر فعالیت ها مطلع باشند .
متاسفانه فعالیت بهزیستی مازندران در بسیاری از موارد منفعلانه است و امروز شاهد آمار بالای طلاق ، سالمندی و .... و مشکلات معلولان و خانواده های تحت پوشش هستیم که در کنار اطلاع رسانی ضعیف این دستگاه خدمات رسان ، موجب نارضایتی مردم را فراهم نموده است .
شایسته بود رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به مازندران به جای تکرار آمار و ارقام در خصوص سالمندی به اقدامات عملی انجام شده در استان به عنوان منطقه در خطر سالمندی مبادرت می ورزید .