سفر رئیس سازمان بهزیستی به مازندران ؛ از آمارهای تکراری تا خطرات بحران سالمندی !

شمال نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:09
شمال نیوز : شایسته بود رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به مازندران به جای تکرار آمار و ارقام در خصوص سالمندی به اقدامات عملی انجام شده در استان به عنوان منطقه در خطر سالمندی مبادرت می ورزید....
سفر رئیس سازمان بهزیستی به مازندران ؛ از آمارهای تکراری تا خطرات بحران سالمندی !

شمال نیوز: رئیس سازمان بهزیستی ‌نسبت به خطر سالمندی جامعه هشدار داد.

 

به گزارش شمال نیوز، سید جواد حسینی با تاکید بر لزوم رشد جمعیت جوان ، نسبت به خطر سالمندی در جامعه هشدار داد و گفت :  استان‌های مازندران و گیلان در معرض خطر سالمندی هستند.

 

این اظهارات در حالی است که مردم از شنیدن سخنانی شعارگونه در ادوار مختلف خسته شده و خواستار گام های اساسی و جدی مسئولان برای برون رفت از بحران سالمندی هستند .

 

در استان مازندران نیز که همواره خطرات بحران سالمندی از سوی مسئولان کشور و استانی اعلام می شود ، عملا گام موثری در راستای برون رفت از این بحران برداشته نشده و یا در خوشبینانه ترین حالت اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است تا افکار عمومی از فعالیت مسئولان بهزیستی استان در این خصوص و دیگر فعالیت ها مطلع باشند .

 

متاسفانه فعالیت بهزیستی مازندران در بسیاری از موارد منفعلانه است و امروز شاهد آمار بالای طلاق ، سالمندی و .... و مشکلات معلولان و خانواده های تحت پوشش هستیم که در کنار اطلاع رسانی ضعیف این دستگاه خدمات رسان ، موجب نارضایتی مردم را فراهم نموده است .

 

شایسته بود رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به مازندران به جای تکرار آمار و ارقام در خصوص سالمندی به اقدامات عملی انجام شده در استان به عنوان منطقه در خطر سالمندی مبادرت می ورزید .


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.