عباس ترابیان از باشگاه استقلال جدا شد

افکار نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:47
عباس ترابیان چهره باسابقه‌ فوتبال ایران که به عنوان مدیر سازمان فوتبال به باشگاه استقلال پیوسته بود، از این باشگاه جدا شد.

ترابیان امروز در گفت‌وگویی ضمن اظهار ناراحتی شدید از نحوه برخورد در باشگاه استقلال اعلام کرد پست خود را تحویل داده (یا به نوعی از وی گرفته‌اند).

این اولین خبر مهم مدیریتی استقلال در سال جدید است. باشگاهی که یکی از ویژگی‌هایش در مدت حضور تیم مدیریتی جدید، رفت و آمدها و انتصابات بی‌شمار بوده که شاید با شرایط فعلی اقتصادی کشور وقت سیاست‌های انقباضی رسیده باشد.

البته از دلایل این جابجایی هنوز خبر خاصی در دست نیست اما اینطور به نظر می‌رسد که اختلافاتی جدی در حوزه کاری و اختیارات ترابیان به عنوان یک شبه‌مدیرعامل در استقلال با دیگر مدیران منصوب بروز کرده و درنهایت وی را از چرخه مدیریتی حذف کرده‌اند.

استقلال تنها باشگاهی است که نمانیده تام‌الاختیار مالک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در آن یک نفر است و حضور سایر مدیران در آن تقریبا چندان معنای خاصی ندارد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.