محور شهید میر هاشم در منطقه ۱۸ تعریض می شود

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 09:57
شهرداری منطقه ۱۸ اعلام کرد معبر باریک و نا ایمن شهید میر هاشم در محله یافت آباد تعریض و بازگشایی می شود. 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  تجربه گذشته اجرای موفق طرح بازگشائی معابر باریک و نا ایمن در محورهای شهید زندیه ، مهر ، پیروزی ، حاشیه بزرگراه آیت ا... سعیدی و باغ راه حضرت زهرا (س) موجب شد تا محور شهید میر هاشم نیز بعنوان یکی از اولویت های شهرداری  منطقه ۱۸ قرار گیرد.
در ادامه اجرای تملکات صورت گرفته در این محور قدیمی و نا ایمن ، به تازگی تعداد ۳ باب واحد تجاری به متراژ ۴۰ متر مربع تخریب و زمینه تسهیل در امر تردد عابرین پیاده و وسائط نقلیه تا حدودی فراهم آمده است.
گفتنی است: محور شهید مرتضی زندیه در محلات یافت آباد نیز پیش از این با تملک و تخریب تعداد ۵۳ واحد تجاری ، اداری و مسکونی قدیمی و ناایمن پس از ۵۰ سال تعریض شده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.