تامین ۴۰ درصدی برق ساختمان شرکت گاز چهارمحال وبختیاری از انرژی خورشیدی

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 09:06
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ درصد برق ساختمان مرکزی این شرکت از طریق پنل‌های خورشیدی نصب‌شده در مجموعه تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جهانبخش سلیمیان افزود: سامانه خورشیدی با ظرفیت ۷۵ کیلووات به‌صورت آفگرید طراحی شده و برق تولیدی آن به‌صورت مستقیم در ساختمان مصرف می‌شود.

وی اظهار کرد: در این سیستم امکان ذخیره‌سازی انرژی وجود ندارد و برق تولیدی همزمان با مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سلیمیان گفت: اجرای این طرح در راستای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش مصرف برق شبکه و حرکت به سوی مدیریت بهینه انرژی انجام شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.