
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی بازیار سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی بعد از صعود ۴ کشتی گیر ساحلی به فینال آنهم از مجموع چهار وزن گفت:این موفقیت را تبریک میگویم در این یکسال تغییراتی داشتیم ولی بچهها با قدرت در سانیا شرکت کردند چرا که حضور در تورتمنتهای مختلف پشتوانه خوبی برای آنها جهت شرکت در این مسابقه بود و موفق شدند با حضور در فینال به آرزویشان برسند.
وی افزود: تقریبا رقبای فردای بچهها در چهار وزن مشخص است رقابتهای امروز خیلی سنگین بود و میبینید که الان ساعت ۱۰ شب به وقت محلی است و تازه کارمان تمام شده، البته کشتی قابل پیش بینی نیست ولی انشاالله فردا بچهها با تمام توان برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشور عزیزمان و طنین انداز کردن سرود ملی مان به مصاف رقبای خود میروند.