شیشه های مرگ به دست پلیس شاهرود شکست

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:19
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم شیشه در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،سردار "سیدموسی حسینی" در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با اشرافیت کامل اطلاعاتی، پی بردند قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مواد از محورهای مواصلاتی استان را دارند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان شاهرود با هماهنگی لازم، موفق به شناسایی خودرو قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی شاهرود شدند و در عملیات منسجم و ضربتی، وسیله نقلیه آنان را توقیف کردند.

سردار حسینی از بازرسی خودرو و کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد و گفت:در جریان این عملیات ۲ قاچاقچی موادمخدر و سابقه دار دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: مقابله و برخورد قاطع با سوداگران مرگ به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی در دستور کار پلیس است و در این راستا هرگز اجازه فعالیت به سوداگران مرگ نخواهد داد.

48
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.