فرماندار لنگرود گفت: شاخص آسفالت روستایی لنگرود ارتقا یافت

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:06
فرماندار لنگرود گفت: شاخص آسفالت معابر روستایی این شهرستان در سال ۱۴۰۴ از ۶۳ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان یوسف گلشن در حاشیه بازدید از روستاهای سیاه منسه بالا و پایین در بخش اطاقور، با اعلام این مطلب اظهار کرد: معابر داخل بافت 37روستا با استفاده از اعتبارات قیر رایگان بنیاد مسکن آسفالت شده است. وی با اشاره به اینکه موفقیت اجرای پروژه ها به همت دهیاری ها و بخشداری‌ها بستگی دارد افزود: زیرسازی معابر توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌ها انجام می‌شود و آسفالت آن از طریق قیر تهاتری که بنیاد مسکن در اختیار روستاها قرار می‌دهد، انجام می‌پذیرد و سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بابت قیر تهاتری هزینه شده است. فرماندار لنگرود با قدردانی از تلاش‌های نماینده شهرستان در جذب اعتبارات ملی قیرتهاتری، تصریح کرد: آسفالت ۱۱ روستای دیگر نیز تا پایان فصل بهار انجام می‌شود.

گلشن خاطرنشان کرد: امسال برای استفاده از قیر تهاتری بنیاد مسکن، آسفالت ۳۱ روستا برآورد و معرفی شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.