معاون وزیر دفاع از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات جنگ با آمریکا به کشورهای عضو سازمان شانگهای خبر داد.
به گزارش تسنیم، سردار رضا طلایینیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع، به منظور شرکت در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای وارد قرقیزستان شد و از سوی سرتیپ تالانتبک تالیپوف فرمانده نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور مورد استقبال قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع در این نشست عنوان کرد: آمریکا دیگر در جایگاهی نیست که سیاست خود را به ملتهای مستقل دیکته کند. این موضوع با استقامت مردم و نیروهای مسلح ایران برای تمام جهان آشکار شده و آمریکا خواهد پذیرفت که باید از خواستههای غیرقانونی و غیرمنطقی خود دست بردارد.
وی با بیان اینکه امروز همه دنیا آمریکا و رژیم صهیونیستی را نماد تروریسم دولتی میدانند، گفت: امروز ایران اسلامی همزمان با آمادگی برای دفاع مقتدرانه و تأمین نیازمندیهای نیروهای مسلح، آماده اشتراکگذاری توانمندیهای تسلیحاتی دفاعی با کشورهای مستقل بهویژه کشورهای عضو سازمان همکاریهای شانگهای است.
سردار طلایی نیک تاکید کرد: آماده هستیم تجربیات در شکست آمریکا را در اختیار سایر اعضای سازمان قرار دهیم.