میلاد علیپور: امیدوارم نشان تیمی از آن ایران شود

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 10:42
ملی پوش سنگنوردی ساحلی کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم در بخش تیمی نشان خوشرنگی برای کشورمان کسب کنیم.

میلاد علیپور: امیدوارم نشان تیمی از آن ایران شود

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،میلاد علیپور ملی پوش سنگنوردی ایران در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا اظهار کرد: مسابقات در رده آسیایی همیشه بسیار سنگین است چراکه قهرمان و نایب قهرمان المپیک؛ آسیایی هستند و در این رقابت‌ها حضور دارند.
 وی افزود: قطب سنگنوردی سرعت جهان، آسیا است و همه رقبای ما که در حال حاضر درششمین دوره بازی‌های آسیایی حضور دارند در آمادگی کامل هستند، همچنین شرجی بودن و گرمی هوای سانیا که با شرایط آب و هوایی ما متفاوت است مزید بر علت شده و کار ما را سخت کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات تیمی که فردا برگزار می‌شود بتوانیم بهترین مدال را برای سرزمین مان ایران و مردم عزیز کشورمان به ارمغان بیاوریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.