نهیب حسین پاکدل به هنرمندان: بد رفوزه شدید!

تابناک سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 00:31
حسین پاکدل با انتشار متنی تند از بی‌کنشی برخی چهره‌های مشهور در زمان جنگ انتقاد کرده است. او سکوت آنها را نه از سر مصلحت، بلکه نشانه «گم شدن» یا «خودگم کردن به عمد» دانسته است.

به گزارش تابناک، حسین پاکدل، نویسنده، بازیگر و کارگردان در اینستاگرام نوشت:

سکوت نشان بی‌خبری، واهمه و «تعقیب دم‌به‌دم دم‌های غنیمت» است. نشستن در انتظار سمتی که باد موافق می‌وزد.

کشور ما نبود؟ این مردم همان هواداران ما نبودند؟ باید شخصاً زیر بمب و موشک برویم تا به خود تکان بدهیم؟

در حالی که ستارگان هالیوود، نامداران موسیقی و ورزش، دانشگاهیان و فرهیختگان جهان فریاد زدند و اعتراض کردند، شما کجا بودید؟

کدام بی‌طرفی؟ تنها بزدلان در بزنگاه طوفانِ دهر بی‌طرف‌اند.

رفقا، بد رفوزه شدید این بار، خیلی بد!

پاکدل ضمن ستایش از مردم و مدافعان کشور، از هنرمندانی که در این بحران موضع روشنی نگرفتند، به شدت انتقاد کرده و آنها را به باد سرزنش گرفته است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.