طاهری: باید پرچم کشورمان را بالا ببریم

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 21:42
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: برای شرکت در مسابقات جام جهانی شور و اشتیاق خاصی داریم چرا که می‌توانیم در بزرگترین رقابت فوتبالی دنیا خودمان را نشان دهیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

کسری طاهری مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در با حضور در تجمعات شبانه مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اظهار کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که در کنار مردم باشیم و بتوانیم ایرانی بودن خود را نشان دهیم و باید بتوانیم پرچم کشورمان را بالا ببریم.

وی ادامه داد: قطعاً برای شرکت در مسابقات جام جهانی شور و اشتیاق خاصی داریم چرا که می‌توانیم در بزرگترین رقابت فوتبالی دنیا خودمان را نشان دهیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

طاهری درباره شرایط تمرینات تیم ملی گفت: حدود ۴۰، ۵۰ روز تمرین نداشتیم اکنون در اردو به سر می‌بریم و شرایط بدنی ما بهتر شده و تلاش می‌کنیم به آمادگی جسمانی لازم برسیم تا بتوانیم موفق شویم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.