نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته مشخص شدند

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 20:47
در پایان رقابت‌های انتخابی، نفرات برتر به اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته راه پیدا کردند.
نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته مشخص شدند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،سومین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی با هدف انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امروز دوشنبه در محل سالن کبکانیان برگزار شد. رقابت‌هایی که با حضور داوران رسمی جهانی و با نظارت مستقیم مسعود رهنما رئیس فدراسیون و محسن عاشوری دبیر فدراسیون از کیفیت فنی مناسبی برخوردار بود.
 
در کنار اعضای کادر فنی که مسابقات را با دقت زیر نظر داشتند، سید شهرام هروی مدیر فنی تیم ملی و اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز در سالن حضور داشته از ابتدا تا انتها رقابت‌ها را به تماشا نشستند.
 
نکته مهم دیگر اینکه در برخی اوزان مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت بهنام دهقان زاده در وزن ۵۵- کیلوگرم، سید امیر حسینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، هادی کیانی در ورن ۶۷- کیلوگرم، مرتصی نعمتی و مهدی شهگل در وزن ۷۵- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن ۸۴- کیلوگرم و مهدی خدابخش به همراه محمود نعمتی، در وزن ۸۴+ کیلوگرم به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.
 
همچنین بهمن عسگری، اسماعیل معتمدی، مهدی گنج زاده و مهدی آشوری هم از سوی کادر فنی به اردوی بعدی دعپت شدند.
 
در جریان مبارزات وزن ۸۴+ کیلوگرم صالح اباذری پس از شکستدر مبارزه نخست دراعاراص یه قصاوت داوران از ادامه مبارزات منصرف شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.