آنان که سوخت هواپیما به ما نمی‌فروختند پای میز مذاکره آمدند

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 20:36
معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه زمانی برای زمین‌گیر کردن ایران از فروش سوخت به هواپیماهای ما دریغ کردند، اظهار کرد: امروز همان کشورها برای تداوم شریان‌های انرژی خود، پای میز مذاکره با ایران آمده‌اند.

به گزارش تابناک، محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«روزگاری برای زمین‌گیر کردن ملت ایران، از فروش سوخت به هواپیماهای ما دریغ کردند. امروز همان کشورها برای تداوم شریان‌های انرژی خود، پای میز مذاکره با ایران آمده‌اند.

این ثمره‌ ایستادگی است؛ از «تحریم‌پذیری» به مرحله‌ «مرجعیت در تأمین نیازهای جهانی» رسیده‌ایم.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.