خبرورزشی‌گردی| به ما می‌گفتند دلالان پرسپولیس را بسته‌اند/ به خاطر نتایج تیم برانکو را مسخره می‌کردند

خبرورزشی دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:52
کمال کامیابی‌نیا، هافبک اسبق پرسپولیس ۱۰ سال قبل قاطعانه می‌گفت افرادی که به برانکو تهمت دلالی زده بودند، حالا باید خجالت بکشند.

پرسپولیس ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ دربی برگشت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به سود خود تمام کرد و در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفت. در همین راستا کمال کامیابی‌نیا که آن زمان هافبک فیکس سرخ‌پوشان پایتخت بود، هفت اردیبهشت ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جذاب و جنجالی با ما انجام داد. بد نیست همراه با یکدیگر به خلاصه حرف‌های کمال دوباره نگاه کنیم:

  • در هفته‌های آغازین لیگ پانزدهم ما و برانکو را مسخره می‌کردند و می‌گفتند این تیم خوب بسته نشده.
  • دقیقا به خاطر دارم برخی افراد در مصاحبه‌های خود تاکید کردند برانکو با کمک دلال‌ها پرسپولیس را بسته است! این آقایان حالا باید نتایج خوب ما را ببینند و خجالت بکشند.
  • پرسپولیس در لیگ پانزدهم از بابت داوری خیلی ضرر کرده ولی شکر خدا الان طوری بازی می‌کنیم که هواداران راضی هستند و امتیازات را هم به چنگ می‌آوریم.
  • از استقلال هم پیشنهاد داشتم؛ آن‌ها تابستان سال ۹۴ دنبالم بودند ولی تاکید کردم که پرسپولیسی‌ام و منتظر پیشنهاد این تیم هم بودم. وقتی پرسپولیس دنبالم آمد، دیگر معطل نکردم.

بیشتر بخوانید: برانکو: اگر شرایط پرسپولیس را می‌دانستم هیچ وقت سرمربی‌اش نمی‌شدم!

خبرورزشی‌گردی| به ما می‌گفتند دلالان پرسپولیس را بسته اند/ به خاطر نتایج اول فصل، برانکو را مسخره می‌کردند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.