ده‌نمکی درباره جنگ تحمیلی سوم فیلم می‌سازد؟ + ویدئو

همشهری آنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:01
مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص امکان اینکه فیلمی درباره جنگ تحمیلی سوم بسازد گفت: بله حتما؛ انسان احساس مسئولیت می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه تلویزیونی «من ایرانم» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر،‌ میزبان افرادی است که از ایران می‌گویند.

شب گذشته مسعود ده.نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون در این برنامه در پاسخ به این پرسش که آیا برای جنگ تحمیلی سوم اثری خواهد ساخت یا خیر گفت: بله حتما؛ انسان احساس مسئولیت می‌کند. یک فیلمنامه‌ای نوشته بودم در ارتباط با پرواز ۶۵۵ که آمریکایی‌ها آن را زدند. خیلی شباهت دارد به زدن مدرسه میناب. یعنی زدن آن هواپیما و مدرسه میناب پیام دارد و هیچکس نمی‌تواند بگوید تصادفی است.

تحقیقاتی که در خصوص پرواز ۶۵۵ انجام دادم، اسناد پنتاگون و خاطرات راجرز را ترجمه کردیم و از درون آن فیلمنامه‌ای نوشتیم. پارسال آن را نوشتیم که نتوانستیم بودجه برای ساخت پیدا کنیم؛ اما از درون آن اسناد مشخص است که آنها می‌دانستند چه جنایتی مرتکب شده‌اند ولی روایتی که رئیس جمهورشان و سران اروپا ارائه کردند گفتند خطای انسانی است!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.