به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، برنامه «میز اقتصاد» امروز با موضوع «بازسازی واحدهای آسیبدیده جنگ تحمیلی سوم» با حضور مسئولان حوزه نوسازی شهری، بازسازی مسکن و نظام بانکی، روی آنتن رفت و ابعاد مختلف روند بازسازی و تأمین مالی آن بررسی شد.
در این برنامه، علیاصغر کمالیزاده، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران، به تشریح آخرین اقدامات و برنامههای نوسازی و مقاومسازی واحدهای آسیبدیده پرداحت.
کمالیزاده با اشاره به اینکه شهرداری تهران از ساعات اولیه وقوع حوادث در مناطق ۲۲گانه وارد عمل شد گفت: آواربرداری و بازگشایی مسیرها در همان ساعات ابتدایی انجام و تردد در معابر برقرار شد.
وی افزود: در موارد خسارتهای جزئی مانند شکستگی شیشه و در و پنجره تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان هزینهها توسط شهرداری پرداخت میشود و شهروندان میتوانند با مراجعه به نواحی شهرداری خدمات لازم را دریافت کنند.