قدردانی وزیر نفت از تلاش‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 17:43
وزیر نفت در بازدید از ستاد شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در روز‌های جنگ تحمیلی سوم بر لزوم روایت این جانفشانی‌ها تاکید کرد.

قدردانی وزیر نفت از تلاش‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «محسن پاک‌نژاد» امروز (دوشنبه، هفتم اردیبهشت) در بازدید از ستاد شرکت پایانه‌های نفتی ایران از عملکرد قهرمانانه وزارت نفت و کارکنان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان یکی از نمونه‌های افتخارآفرین یاد کرد.

وی در بازدید از شرکت پایانه‌های نفتی از عملکرد مطلوب و افتخارآمیز کارکنان این مجموعه در دوران جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

وزیر نفت در این بازدید، ایستادگی و حضور دائمی مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی در جزیره خارک را ستود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.