تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران صعود کرد

افکار نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 13:48
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با غلبه بر فیلیپین و ثبت دومین برد مرحله مقدماتی، موفق به صعود از این مرحله شد.

تیم ملی بسکتبال سه‌نفره سومین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های ساحلی آسیا را امروز (دوشنبه ۷ اردیبهشت) برابر فیلیپین برگزار کرد و با شکست این تیم موفق به ثبت سومین برد خود شد.

دیدار برابر فیلیپین با نتیجه ۲۱ بر ۱۴ به پایان رسید.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره که پیش از این برابر ماکائو پیروز شده و در رقابت با چین متحمل شکست شده بودند، با برتری برابر فیلیپین از مرحله مقدماتی صعود کردند.

دیدار تیم های ملی بسکتبال سه نفره ایران و فیلیپین در حضور مهدی علی نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان سرپرست کاروان ایران در بازی های ساحلی آسیا برگزار شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.