صادرات اسلب و ورق‌های فولادی ممنوع شد

مشرق نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 12:56
بخشنامه سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص توقف صادرات اسلب و ورق های فولادی ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، بخشنامه دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص توقف صادرات اسلب و ورق های فولادی ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است:

به پیوست تصویر نامه شماره ۷۵۲۴۶۱۷ مورخ ۲۹.۰۱.۱۴۰۵ معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت متبوع در خصوص توقف صادرات اسلب و ورق های فولادی ارسال و به استحضار می رساند به استناد بند ۱۵ مصوبه مورخ ۲۱.۰۱.۱۴۰۵ شورای عالی امنیت ملی، صادرات هر گونه اسلب، ورق گرم، ورق سرد، ورق قلع اندود شده، سایر ورق های پوشش دار و تسمه رنگی به شرح فهرست کد تعرفه های پیوست (شامل ۶۶ کد تعرفه) تا مورخ ۰۹.۰۳.۱۴۰۵ ممنوع است.

ضمنا در صورت تمدید شرایط اضطرار، تمدید زمان ممنوعیت موضوع این نامه به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.