رئوفی: متاسفانه فرصت‌های خوبی را مقابل عمان از دست دادیم

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 11:52
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی "الف" ایران گفت: با وجودیکه دشواری بازی با عمان را پیش بینی می‌کردم، اما فرصت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم.

رئوفی: متاسفانه فرصت‌های خوبی را مقابل عمان از دست دادیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رحمان رئوفی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی "الف" ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا اظهار کرد: در ششمین بازی خود با وجودی که گیم اول را خوب بازی کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده را استفاده کنیم و اشتباهات شخصی بیشتری داشتیم.

وی افزود: عمانی‌ها وقتی گیم دوم را پیروز شدند به خودباوری رسیدند و در گیم سوم پایاپای پیش رفتیم، اما از امتیاز هفت - هفت چند خطای مستقیم داشتیم و امتیاز به آنان دادیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.

رئوفی ادامه داد: پیش بینی می‌کردم دیدار با تیم عمان بازی سختی باشد چرا که تیم با تجربه‌ای است و بازیکنانش ده سال کنار هم بازی کردند و به این راحتی نتیجه را از دست نمی‌دهند. 
وی در پایان گفت: از این لحظه به امید خدا برای تور‌های آسیایی آماده می‌شویم تا عملکردمان را برای حضوری بهتر در بازی‌های آسیایی بالا ببریم. 
 

گفتنی است: تیم والیبال "الف" ایران در مرحله یکچهارم پایانی بازی های ساحلی در مصاف با عمان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.