اعتراف عامل تیراندازی کاخ سفید: هدفم شلیک به مقام‌های دولت ترامپ بود

رکنا یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 12:36
رکنا سیاسی : عامل تیراندازی در بازجویی های اولیه اعتراف کرده که هدفش مقام‌های دولتی آمریکا بود، نه ترامپ .
اعتراف عامل تیراندازی کاخ سفید: هدفم شلیک به مقام‌های دولت ترامپ بود

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس نیوز به نقل از دو منبع گزارش داد که کول آلن، عامل تیراندازی در محل مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید، پس از بازداشت به مأموران گفته که می‌خواسته به مقام‌های دولت ترامپ شلیک کند.

او در ادامه گفته هدفش ترامپ نبوده بلکه مقام‌های دولتی آمریکا بود.

طبق این گزارش به نقل از یک منبع دیگر اجرای قانون، مظنون به‌طور مشخص نگفت که هدفش خود ترامپ بوده، بلکه گفت «مقام‌های دولت» را هدف می‌گرفته است.

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد که عامل مسلح، کول توماس آلن ۳۱ ساله است که به عنوان معلم و سازنده بازی‌های ویدئویی در جنوب کالیفرنیا کار می‌کرد.دادستان ناحیه کلمبیا ژانین فریس گفت که «متهم  فردا (دوشنبه) در دادگاه ناحیه‌ای فدرال تفهیم اتهام خواهد شد» و با دو اتهام «استفاده از سلاح گرم در جریان یک جرم خشونت‌آمیز و حمله به یک مأمور فدرال با استفاده از سلاح خطرناک روبروست».

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.