نانوایی متخلف نقره داغ شد

رکنا یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:04
رکنا اقتصادی: مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه 44 میلیارد ریالی برای گرانفروشی نان خبر داد.
نانوایی متخلف نقره داغ شد

به گزارش رکنا از اداره کل تعزیرات حکومتی تهران، احمد جعفری نسب گفت: پرونده گرانفروشی نان در شعبه بیست و هشتم بدوی تعزیرات حکومتی تهران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و با توجه به تکرار تخلف از سوی متخلف، علاوه بر نصب پارچه به مدت 2 ماه بر سر در واحد صنفی و تعلیق پروانه کسب و تعطیلی واحد به مدت 6 ماه متخلف را به پرداخت 44 میلیارد و 280 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

جعفری نسب در پایان بیان کرد: پرونده این تخلف در گشت مشترک با تعزیرات حکومتی با بازرسان اتاق اصناف تهران تشکیل و در تعزیرات رسیدگی شد.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.