جریمه سه میلیاردی برای گرانفروشی مبل

رکنا یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:00
رکنا اقتصادی: مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه سه میلیارد ریالی برای گرانفروشی مبل خبر داد.
جریمه سه میلیاردی برای گرانفروشی مبل

به گزارش رکنا از اداره کل تعزیرات حکومتی تهران، احمد جعفری نسب گفت: پرونده گرانفروشی یک دست مبل به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در هیات سی ام بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام گرانفروشی را محرز و متخلف را به پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

به گفته جعفری نسب، شعبه همچنین متخلف را به پرداخت 700 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: با شکایت شاکی خصوصی پیرامون گرانفروشی یک دست مبل، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.