ورزشکاران پاراتیروکمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:27
شاگردان زهرا نعمتی از امروز تمرینات خود را در استان مازندران پیگیری می‌کنند.
ورزشکاران پاراتیروکمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی پاراتیروکمان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت به میزبانی مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران برگزار می‌شود.
 
سمیه رحیمی، هادی نوری (اصفهان)، غلامرضا رحیمی، آرش سلطانی (خوزستان)، محمدرضا عرب‌عامری، محمدرضا زندی، آتنا محمدی‌ها، محدثه باباحبیب (تهران)، سینا منشازاده (کرمان)، مریم یاورپور (یزد)، امیرمحمد بارانی (البرز)، شاهرخ زمانی (چهارمحال و بختیاری)، ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر زهرا نعمتی سرمربی و محمدصالح پالیزبان، امین علی خانی مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.
 
در این اردو میلاد قیاسی مربی بدنساز، زینب علیزاده و مهدی توسلی مربیان مدعو، ملی پوشان را همراهی می‌کنند.
 
سرپرستی اردو برعهده فرامرز درگزینی است و حجت الاسلام ایمان قربانیان به عنوان نماینده فرهنگی در این اردو حضور دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.