شهرداری خرم‌آباد با ۵ قرارداد کلان، ترافیک و زیرساخت شهری را متحول می کند

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:17
شهردار خرم‌آباد گفت: امروز ۵ قرارداد در حوزه پروژه‌های عمرانی به ارزش یک و نیم همت با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم‌آباد امروز عصر و در حاشیه انعقاد ۵ قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا گفت : با توجه به تعهدی که به مردم شریف خرم‌آباد داده بودیم مبنی بر تداوم همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های عمران شهری، امروز به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر در شهر قم حضور یافتیم و در موسسه راهساز، قرارداد پنج پروژه مهم با ارزش بیش از یک و نیم همت منعقد شد.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه‌ها افزود: این پروژه‌ها شامل پل افلاک و پل شهدای شهرداری در پایین‌دست پل گپ است که با دو هدف اصلی اجرا می‌شوند؛ نخست، رفع گره‌های ترافیکی مرکز شهر و دوم، کمک به آزادسازی پل تاریخی صفوی به عنوان پل مخصوص عابران پیاده.

شهردار خرم‌آباد گفت: پروژه بعدی، هم‌سطح‌سازی میدان ۲۲ بهمن است. همانطور که مستحضرید این میدان در گذشته کارکرد تشریفاتی داشت، اما با احداث زیرگذر ۲۲ بهمن، این کارکرد از دست رفته است. هم‌سطح‌سازی این میدان کمک می‌کند تا دوباره بتواند به عنوان یک میعادگاه برای تجمعات و گردهمایی‌های شهری احیا شود.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: پروژه پنجم نیز تقاطع بیمارستان شهدای عشایر است که یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد محسوب می‌شود. ان‌شاءالله عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.