به گزارش رکنا، یک کاربر پاکستانی در اظهارنظری در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد چشمانداز آغاز دور دوم مذاکرات میان ایران و ایالات متحده در حال تضعیف است.
به گفته این منبع غیررسمی، تهران هنوز آمادگی خود را برای دیدار با هیئت آمریکایی اعلام نکرده؛ هیئتی که انتظار میرفت بهزودی از واشنگتن وارد شود.
این کاربر همچنین ادعا کرده است که ایران همچنان بر لزوم پایان آنچه «محاصره دریایی» عنوان شده، بهعنوان پیششرط آغاز مجدد مذاکرات تأکید دارد.
![]()
با این حال، تاکنون هیچیک از مقامات رسمی در ایران یا ایالات متحده به این ادعاها واکنش نشان ندادهاند و صحت این اطلاعات بهطور مستقل تأیید نشده است.