برگزاری اردوی تیم بوکس امید با حضور ۱۱ ورزشکار

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:07
نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم بوکس امید پسران، با حضور ۱۱ بوکسور از فردا در تهران آغاز می‌شود.

برگزاری اردوی تیم بوکس امید با حضور ۱۱ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله از اردو‌ی آماده‌سازی تیم بوکس امید از فردا (یکشنبه، ۶ اردیبهشت) در سالن بوکس ناطق‌نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.

این مرحله از اردو‌ها با حضور ۱۱ بوکسور منتخب، تا ۲۵ اردیبهشت در تهران ادامه خواهد داشت.

تیم بوکس امید کشور ۱۲ تیر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی جاکارتا اندونزی خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

۵۰ کیلوگرم: میثم شرفی، ۵۵ کیلوگرم: نیما بیاتی، ۶۰ کیلوگرم: محمدامین کریمی، ۶۵ کیلوگرم: علی‌اصغر افشاری، ۷۰ کیلوگرم: علی‌اکبر میراحمدی، ۷۵ کیلوگرم: محمد بساطی، ۸۰ کیلوگرم: علی علیزاده، ۸۵ کیلوگرم: سام استکی، - ۹۰ کیلوگرم: آروین شاه‌بایی، ۹۰+ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی و عباس گرشاسبی

علیرضا استکی به عنوان سرمربی و سید شاهین موسوی، شهرام فاتح، محمدرضا نوش‌مهر، دانیال تیماجی و میلاد روحانی به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.