افشاگری سخنگوی وزارت دفاع درباره توان موشکی ایران!

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه بخش قابل توجهی از توان موشکی استفاده نشده است، گفت: تنگۀ هرمز در مدیریت هوشمند و مقتدر ایران قرار گرفته و به اهرمی کنترلی برای تحقق مطالبات ملت ایران تبدیل شده است.

سردار طلایی‌نیک گفت: نیرو‌های مسلح تا لحظۀ پیش از آتش‌بس، آسمان سرزمین‌های اشغالی را در تسلط خود داشتند.بخش قابل توجهی از توان موشکی استفاده نشده است.

به گزارش تابناک به نقل از میزان؛ وی افزود: حضور گستردۀ مردم در میدان، حتی پس از آتش‌بس، یک معجزۀ اجتماعی بود.

سخنگوی وزارت دفاع گفت: بیش از ۳۰ میلیون نفر در پویش «جان‌فدا» ثبت‌نام کردند. این نمونه‌ای بی‌نظیر از بسیج مردمی در دنیاست.

وی افزود: دشمن در پی ایجاد آشوب و ناامنی در داخل کشور بود، اما با هوشمندی مردم و تلاش نیرو‌های انتظامی، بسیج و مجموعه‌های امنیتی، کشور در شرایطی امن، باثبات و منسجم قرار دارد.

وی گفت: تنگۀ هرمز در مدیریت هوشمند و مقتدر ایران قرار گرفته و به اهرمی کنترلی برای تحقق مطالبات ملت ایران تبدیل شده است به‌گونه‌ای که نیرو‌های دشمن در دریای عمان بار‌ها با واکنش قاطع نیرو‌های مسلح عقب‌نشینی کردند.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.